گزارش ششمسن جشنواره حرکت-بهمن 92
نوشته شده توسط دکتر محمد حسن ربیعی در ساعت 8:16

 

ششمین جشنواره حرکت با حضور انجمن های علمی دانشجویی دانشکده دامپزشکی در غرفه دانشگاه تهران در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 28 و 29 بهمن ماه برگزار گردید.

شایان ذکر است بخش دامپزشکی یکی از پربازدیدترین بخش‌ها در این جشنواره بود و در پایان هم غرفه دانشگاه تهران به عنوان غرفه برگزیده ششمین جشنواره حرکت انتخاب گردید. در این جشنواره جناب آقای دکتر باهنر استاد راهنمای انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی دامپزشکی به عنوان استاد راهنمای برگزیده دانشگاه تهران و انجمن علمی دانشجویی آناتومی، جنین شناسی و تکنولوژی تولید مثل دامپزشکی به عنوان انجمن برگزیده در امور پژوهشی دانشگاه تهران انتخاب شدند.

 



:: موضوعات مرتبط: انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی، اخبار انجمن، ،
:: برچسب‌ها: جشنواره حرکت, دانشگاه تهران, دامپزشکی,
گزارش کارگاه ICDL پیشرفته - یکم اسفندماه 1392
نوشته شده توسط دکتر محمد حسن ربیعی در ساعت 10:32

پس از برگزاری کارگاه EndNote با توجه به درخواست شرکت کنندگان برای برگزاری کارگاه ICDL پیشرفته، انجمن تصمیم به برگزاری این کارگاه گرفت. کارگاه یک روزه ICDL پیشرفته در روز پنج شنبه مورخ یک اسفند ماه 1392 در سالن حاتمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار گردید. مدرس این کارگاه آقای مهندس یاسر قاضی زاده بودند که ضمن تسلط کامل به نرم افزارهای تدریس شده، به تدریس و رفع اشکال شرکت کنندگان در این کارگاه پرداختند.

 



:: موضوعات مرتبط: کارگاه های انجمن، اخبار انجمن، ،
:: برچسب‌ها: کارگاه ICDL پیشرفته,
جایگاه و نقش دامپزشکی در سلامت و اقتصاد
نوشته شده توسط دکتر محمد حسن ربیعی در ساعت 7:4

 

 

سمینار «جایگاه و نقش دامپزشکی در سلامت و اقتصاد» در روز سه‌‌شنبه مورخ 29 بهمن ماه 1392 در تالار حامدی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار گردید. در این سمینار که شامل افتتاحیه و دو پانل با عناوین « ارتباط صنعت با حوزه‌های اجرایی، آموزش و تحقیقات در دامپزشکی» و «ارتباط حوزه‌های اجرایی با آموزش و تحقیقات در دامپزشکی» بود، جمعی از نخبگان و فعالان عرصه دامپزشکی، اساتید و دانشجویان حضور داشتند. در پانل اول مهندس سید مصطفوی، دکتر مستجابی و دکتر بابایی به سخنرانی پرداخته و پرسش‌های حضار را پاسخگو بودند. در پانل دوم که بعد از ظهر برگزار شد، دکتر حسینی، دکتر حاج‌اکبری و دکتر باهنر سخنرانی داشته و سپس حضار نیز به اظهار نظر در رابطه با موضوعات مطرح شده پرداختند. مشروح این سمینار در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار انجمن، ،
:: برچسب‌ها: سمینار, دامپزشکی, سلامت و اقتصاد,